ایسیو بوش 7.4.4

ایسیو بوش ۷.۴.۴ و ۷.۴.۵ و ۷.۴.۹

ای سی یو یا کاپیوتر خودرو که برخی آنرا روی هم و با عباذت ایسیو می نویسند از جمله قطعات اساسی خودروهای امروزی است . سه عدد از آنها یعنی ایسیو بوش ۷.۴.۴ و ۷.۴.۵ و ۷.۴.۹ طی سالهای اخیر کاربرد فراوانی در خودروهای داخلی داشته اند.بوش ۷.۴.۴ از نوع ME در پژو ۲۰۶ و ۴۰۵ نوع M در پارس و ۴۰۵ بوش ۷.۴.۵ در پژو ۲۰۶ و بوش ۷.۴.۹ در سمند و دنا با موتور TU5.

درباره ایسیو بوش ۷.۴.۴

  • ایسیو بوش ۷.۴.۴ در دو نوع ME7.4.4 و M7.4.4 موجود است
  • نوع ME در موتور TU5 پژو ۲۰۶ و نیز پارس و ۴۰۵ و سمند با همین موتور به کار رفته
  • نوع ME در پژو ۲۰۶ با موتور TU5 به کار رفته است
  • نوع M در پرشیا و ۴۰۵ و سمند با موتور XU7 به کار رفنه است
  • حافظه فلش در نوع M744 و ME744 از نوع M29F400BB است
  • حافظه EEPROM یا ایپرام از نوع M95160  در ME744 و از نوع M95080 در M744 است

محل اتصال رابط جیتگ به ایسیو بوش ME7.4.4محل اتصال رابط جیتگ به بوش M7.4.4

درباره ایسیو بوش ۷.۴.۵

  • در پژو ۲۰۶ های بعد از سال ۸۵ ایسیو بوش ۷٫۴٫۵ به کار رفته شده
  • در پژو ۲۰۶ با موتور TU5 به کار رفته
  • در پژو پارس اتومات هم نصب شده است
  • حافظه فلش که برنامه اصلی در ان نوشته می شود در بوش ۷۴۹ آی سی ST40F275 است.
  • حافظه ایپرام در بوش ۷۴۹ آی سی ۹۵۳۲۰ که اطلاعات خطاها و برخی داده های تغییر پذیر در آن نوشته می شود است.

محل اتصال رابط جیتگ به بوش ME7.4.5

درباره ایسیو بوش ۷.۴.۹

  • ایسیو بوش ME7.4.9 با یک سخت افزار و دو نرم افزار متفاوت هم در خودروهای تک سوز و هم در ماشین های دوگانه سوز به کار رفته است
  • در خودروهای سمند و دنا با موتور ef7 به کار رفته است.
  • حافظه فلش در بوش ۷۴۹ آی سی ST40F275 است.
  • حافظه ایپرام در بوش ۷۴۹ آی سی ۹۵۳۲۰ است.

محل اتصال رابط جیتگ به بوش ME7.4.9

برای خرید انواع ایسیو بوش که برخی از پرمصرف ترین آنها که در بالا توضیح داده شد و نیز انواع دیگری از ایسیو بوش نظیر بوش ME17 , بوش ۷.۹.۷.۱ و بوش ۷.۴.۱۱ با ما در تماس باشید.

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

2 یک نظر

  1. ابوالفضل زرین کلاه پاسخ

    سلام من دانشجوی مکانیک خودرو هستم و مدت زیادیه که در زمینه خودرو فعال هستم متاسفانه هم در زمینه آموزش و تامین منابع و هم در زمینه تامین قطعات مشکل دارم به شرکت ها و افراد زیادی مراجعه کردم که علارغم هزینه هایه بالاشون نیاز من براورده نشده در صورت امکان من رو راهنمایی کنیدتا مدیون کار آموزها و مشتریهام نشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *