بازار کامپیوتر خودرو
خانه / ایسیو 206 / ایسیو بوش ME17 پژو ۲۰۶ و ۲۰۷i و ۴۰۵ و پارس
ای سی یو بوش TU5 پژو 405
ایسیو بوش ME17 پژو ۲۰۶ و ۲۰۷i و ۴۰۵ و پارس

ایسیو بوش ME17 پژو ۲۰۶ و ۲۰۷i و ۴۰۵ و پارس

ایسیو بوش ME17 حدودا از سال ۹۴ با شماره فنی کامل ME17.9.71 بر روی پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۷i نصب شده که موتور TU5 را به همراه داشتند .

این ایسیو بوش تولیدی شرکت سازه پویش که از شرکت های تابعه گروه قطعه سازی عظام می باشد پس موفقیت نسبی در محصولات نامبرده بر روی پژو ۴۰۵ و پارس با موتور TU5 نیز نصب شد. فروش بوش ME17 برای کلیه محصولات ایرنخودرو در فروشگاه ما دایر شده است . با ما در تماس باشید .

bosch me17
bosch me17

قیمت ایسیو بوش ME17 در بازار

قیمت این ایسیو نیز مانند دیگر اقلام یدکی خودرو تابعی از عوامل زیر است که در صدر آنها دو مورد اول قرار دارد.

  1. عرضه در شرکت تولید کننده
  2. تقاضای مصرف کننده و خریدار عمده
  3. عرضه در نمایندگی های خودروساز
  4. کیفیت محصول فعلی
  5. وجود قطعه برای تعمیر این ایسیو

تولید کننده عرضه کمی دارد که ناشی از چنند عامل است .

اول وجود تحریم های بین المللی و عدم امکان واردات با قیمت مناسب این قطعه و دوم نبود دانش و تجربه و سرمایه گذاری کافی برای بومی سازی این محصول و محصولات های تک مشابه همواره نقطه ضعف قطعه سازها و خودرو سازها بوده و هست .

فروش و تقاضای بالای این محصول نیز ناشی از چند علت است که در صدر آنها پایین بودن سطح کیفی خود ایسیو ME17 و ایراداتی در سیستم برق خودرو می باشد .

دلیل دوم افزایش تقاضا نیز ناشی از فراوانی خودروهای به کاربرده شده در مجموعه ایرانخودرو با بوش ME17 می باشد .

دلیل سوم نیز که باعث افزایش قیمت این محصول شده خرید عمده فروشگاه های لوازم یدکی می باشد .

تعمیرکاران برای تعمیر سخت افزاری نیاز به قطعه الکترونیکی دارند که با وجود تحریم ها برای واردات و نیز کمبود ایسیو نوع داغی برای قطعه برداری مواجه هستیم .

برای رفع ایرادات نرم افزاری خوشبختانه مشکلی نداریم .

مشخصات فنی ایسیو بوش ME17

ای سی یو بوش ME17 دارای دو کانکتور نری ۵۶ پایه می باشد .

کانکتور A یا ۱ و کانکتور B یا ۲ که داخل کانکتور نوشته شده است .

شماره پایه ۲۴۴ یا B44 یعنی پایه شماره ۴۴ از کانکتور B یا ۲ و به همین ترتیب میتوانید پایه های دیگر را نیز پیدا کنید .

به تصویر زیر دقت کنید .

نقشه برق انژکتورهای ایسیو بوش ME17 پژو 207
نقشه برق انژکتورهای ایسیو بوش ME17 پژو ۲۰۷i

 

در تصویر زیر نمای نزدیکتر کانکتور ایسیو بوش ME17 به همراه مشخضات فیزیکی پین های نری و کانکتور مادگی قفل شونده دیده می شود .

کانکتور بوش ME17
نمای کانکتور بوش ME17 و مشخصات پین ها
کانکتور مادکی روی دسته سیم بوش ME17
کانکتور مادکی روی دسته سیم بوش ME17

سنسورهای گزارش دهنده به ایسیو بوش ME17

  1. سنسور فشار و دمای هوای ورودی موسوم به TMAP می باشد . (۱۰ تا ۱۱۵ کیلوپاسکال فشار و ۴۰- تا ۱۲۵ درجه سانتی گراد دما)
  2. پدال گاز برقی یا Accelerator pedal module از نوع پتانسیومتری و ۶ سیم
  3. دریچه گاز برقی یا Electronic Throttle Body که هم عملگر دارد هم سنسور وضعیت دریچه گاز یا TPS
  4. سنسور موقعیت میلنگ یا دور موتور یا RPM سنسور
  5. سنسور ضربه یا ناک
  6. سنسور اکسیژن دو عدد (بالایی کانکتور مشکی و طول کابل کمتر پایینی کانکتور طوسی و طول کابل بیشتر)

روی موتور TU5 محصولات ایرانخودرو ایسیوهای دیگری نظیر بوش ME7.4.9 و ایسیو کروز Easy_U2.5 موسوم به ایزی یو و ماو غرب استیل و زیمنس کروز نیز نصب شده است .

شرکت سازه پویش در تولید محصولات الکترونیک و برق خودرویی فعال بوده و مبدع سیستم برق مالتی پلکس SMS می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد از سایت WWW.CARNODE.IR استفاده کنید .

برای خرید ایسیو بوش ME17 موسوم به بوش سازه پویش و نیز دیگر ECU های که در بازار برای محصولات ایرانخودرو موجود است میتوانید با شمارهای زیر در تماس باشید .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حمزه پور اقبالی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09100071329
شماره موبایل: 09389495347
تلفن ثابت: -----------
آدرس کانال: IRAN_ECU_TEJARAT@
پست الکترونیکی:Iran.ecu.sale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش ایسیو ماو MAW

فروش ایسیو ماو غرب استیل پژو ۲۰۶

بعد از سال ۹۵ ایرانخودرو پژو ۲۰۶ تیپ دو و پنج خود را با EMS …

۴ دیدگاه

  1. درود من ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۶ دارم که همین ایسیو روش هست (me 17)مدتی هست که در حال حرکت یه دفعه ماشین گاز نمی خوره باید خاموش کنم، بعد از روشن کردن خوب میشه این مشکل چندین بار در روز پیش میاد بیشتر هم در روزهای گرم و کولر روشن اتفاق می افته زمانی هم که این مشکل پیش میاد چراغ چک روشن میشه و فن رادیاتور پشت سر هم روشن و خاموش میشه متاسفانه کسی نمیدونه مشکل از چی هست شما به همچین موردی بر خوردید؟ لطفا راهنمایم کنید

    • احتمالا به ایراد سخت افزاری در ایسیو برخواهید خورد . کنترل دریچه گاز و فن رادیاتور به ایسیو برمیگرده . دیاگ بزنید نوع خطا تعیین کننده قطعه الکترونیکی معیوب یا مسیرهای احتمالی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *