ای سی یو والئو S2000-CNG پژو

ای سی یو والئو S2000-CNG پژو

ای سی یو والئو S2000-CNG در خودرو پژو ۴۰۵ تولیدی شرکت ایرانخودرو در سال ۸۵ به کار رفته است . این ایسیو برای شرکت والئو بوده و در این خودرو کنترل انژکتورهای بنزین این خودرو دوگانه سوز را برعهده دارد . ایسیو گاز در این خودرو SAX500  می باشد . هر دو ای سی یو های S2000-CNG و SAX500 درون محفظه موتور سمت جلو راست وقتی روبروی خودرو قرار میگیرد نصب می شود . ارتباط ECU گاز ساکس ۵۰۰ و ECU بنزین ولئو S2000 CNG به صورت CAN می باشد .

بلوک دیاگرام ارتباط ایسیو گاز ساکس 500 و والئو سی ان جی

بلوک دیاگرام ارتباط ایسیو گاز ساکس ۵۰۰ و والئو S2000-CNG

مزیت های استفاده از دو ایسیو گاز و بنزین ای سی یو والئو S2000-CNG با ارتباط CAN :

  • A  : استفاده از سیم های ارتباطی کمتر
  • B  : هر دو واحد الکترونیکی هم زمان به اطلاعات دسترسی دارند
  • C  : سنسورهای مشابه حذف شده اند
  • D  : زمان جرقه در حالت بنزین و گاز بهینه شده است
  • E  : تعویض سوخت از حالت بنزین به گاز و برعکس کاملا نرم افزاری اتفاق می افتد .
جانمایی ایسیو والئو CNG و ایسیو گاز ساکس 500

جانمایی ایسیو والئو CNG و ایسیو گاز ساکس ۵۰۰

در تصویر فوق ایسیو گاز ساکس ۵۰۰ با کانکتور نری آبی رنگ در پایین تصویر ، ایسیو بنزین ولئو S2000 – CNG در مرکز تصویر و رله های تقویت جریان شیر برقی های سر مخزن و رگولاتور و پمپ بنزین بالای تصویر دیده می شوند . رله قطع کن برق پمپ بنزین توسط ایسیو بنزین و دو شیر برقی رگولاتور و سر مخرن توسط ایسیو گاز ساکس ۵۰۰ کنترل می شود .

رنج قیمتی نو و استوک ای سی یو والئو S2000-CNG

قیمت نوع استوک ایسیو بنزین والئو S2000-CNG در محدوده ۶۵۰ تا ۷۵۰ هزار تومان و نو آکبند آن ۱ تا ۱ میلیون ۲۰۰ هزار تومان در تاریخ درج این آگهی یعنی پاییز ۹۷ میباشد . ممکن است قیمت فروشگاه های مختلف در شهرهای مختلف کمی تفاوت داشته باشد .

فایل های مرتبط :

[button color=”red” size=”medium” link=”https://ecupart.ir/hamze/pdf/IKCO_405_CNG_SAX500_ServiceManual.pdf” icon=”” target=”true”]راهنمای تعمیرات پژو ۴۰۵ دوگانه با ایسیو S2000 CNG و ساکس ۵۰۰[/button]

برای خرید این محصول و نیز یگر ایسیو های خودروهای داخلی و خارجی با ما در تماس باشید .

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

اشتراک گذاری

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *