فروش ایسیو(ای سی یو) والئو (J34 (Valeo پژو ۲۰۶

فروش ایسیو(ای سی یو) والئو (J34 (Valeo پژو ۲۰۶

مقدمه از ایسیو(ای سی یو) والئو (J34 (Valeo پژو ۲۰۶ :

امروز ما قصد داریم در مورد یکی از پرمصرف ترین کامپیوترها یا ایسیوهای خودرو ۲۰۶ که در طول تقریبا ۲۰ سال گذشته که در ایران تولید میشود صحبت کنیم.

خودرو ۲۰۶ طی سال های ۷۹ و ۸۰ تا امروز که سال ۱۳۹۹ است به صورت مستمر تولید و در برخی از قطعات مشترک بوده  اند و در برخی دیگر مانند کامپیوتر تفاوت چشمگیری داشته و تنوع زیادی دارند.

خودرو ۲۰۶ از سال ۸۶ تا ۹۱ در تیپ ۲ مدلی از ایسیو به نام والئو J34 را بر روی خودش دیده است .

یونیت کنترل موتور، ایسیو (ECU) والئو J34 پژو 206 تیپ 2 و 3

یونیت کنترل موتور، ایسیو (ECU) والئو J34 پژو 206 تیپ 2 و 3

یونیت کنترل موتور، ایسیو (ECU) والئو J34 پژو 206 تیپ 2 و 3

برای مشاهده و خرید خرید ایسیو (ECU) والئو J34 پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و ۳ از فروشگاه اینترنتی ایسیو بانک بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید ایسیو (ECU) والئو J34 پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و ۳

روش های برنامه ریزی ایسیو والئو Valeo J34 :

محل نصب ایسیو والئو J34 در ۲۰۶ تیپ دو:

در خودرو ۲۰۶ تیپ ۲ و ۳ مدل سال ۸۶ و ۹۱ کامپیوتر موتور در محفظه ی موتور سمت چپ روی گلگیر سمت شاگرد می باشد و از آن نقطه با دسته سیمی که سه تیکه است به ایسیو متصل است و به سنسورها و عملگر های پیرامون موتور سیگنال دهی میکند و یا اطلاعات را از سنسورها دریافت میکند.

متاسفانه در ایران به دلیل گران بودن این قطعه و همچنین عدم تولید داخلی و عمدتا نسبتا به صورت واردات این قطعه داخل کشور می آید که همین موضوع باعث بالا رفتن طمع سارقین شده است.

و گزارش هایی که بدون دسترسی نشان میدهد که بالاترین نرخ سرقت کامپیوتر مربوط به ایسیو والئو J34 است.

شاید بتوان گفت که حدودا ۶۰ یا ۷۰ درصد از خرید هایی که از فروشگاه اینترنتی ایسیو بانک انجام میشود مالکین بخاطر سرقت شدن ایسیو مجبور به خرید کامپیوتر شده اند و در خودروشان استفاده می کنند. همچنین ۳۰ درصد الی ۴۰ درصد از خریدها مربوط به خرابی خود ایسیو از نظر فنی می باشد.

منابع تامین ایسیو J34 برای مشتری :

عمده خریدهای تیم ایسیو بانک برای لوازم یدکی مربوط به تیم و گروه و شرکت هایی که قطعات یدکی را وارد میکنند می باشد.

عمده قطعاتی که به صورت تعداد بالا از کشورهای خلیج فارس و عراق وارد ایران میشود به صورت نو آکبند در کارتون های تکی و یا به صورت استوک یا دسته دوم در بسته بندی تعداد بالا وارد ایران میشود.

اقلامی که وارد ایران میشود به صورت اکبند می باشند که اکبند ها به دو صورت اصلی که با برند والئو هستند و همینطور برندهای متفرقه که از کشور چین وارد ایران میشود و برندهای غیر والئو می باشند.

چند نمونه تصویر برای ایسیو j34 اصلی:

چند نمونه تصویر برای ایسیو j34 اصلی

چند نمونه تصویر برای ایسیو j34 اصلی

چند نمونه تصویر برای ایسیو j34 اصلی

نکته مهم :

متاسفانه برندهای چینی کیفیت لازم را ندارند و به هیچ وجه توصیه نمیشود که از این قطعات استفاده شود حتی بهترین برند چینی در بازار ایران خوش نام نیست و معمولا به یک سال کارکرد نمیرسد و ایراد اساسی ایجاد میشود که مجددا مالک خودرو مجبور به جایگزین کردن قطعه میشوند.

قیمت ایسیو والئو J34 در ایران :

در این تاریخ یعنی شهریور ماه ۹۹ قطعه والئو J34 آکبند اصلی در کارتون شرکت که وارد میکنند بالای ۶ میلیون تومن قیمت خورده اند اما قیمت واقعی این قطعه حدود ۴ میلیون تومن می باشد که متاسفانه بخاطر نبود قطعه در بازار قیمت کاذب ایجاد شده و قیمت بالایی دارد همینطور استوک اصلی این قطعه حدود ۲ تا ۳ تومن دارد.

از دیگر منابع تامین قطعه والئو VJ34 شرکت های اوراق کننده و مزایده گذار در قطعات یدکی ماشین در ایران است که اقلام را به صورت تعداد بالا همراه با لوازم یدکی دیگر معمولا به فروش عمده می رساند و به صورت تکی به فروش میرود.

دیگر منابع تامین قطعه لوازم یدکی در ایران:
مزایدات ایرانخودرو و نمایندگی ها
مزایدات شرکت های اسقاط خودرو
مزایدات نیروی انتضامی و آگاهی از محموله های کشف شده قاچاق و مسروقه

نقاط ضعف قطعه ای سی یو والئو J34 از نظر فنی :

۱-خطای تغذیه سنسورها
۲-خطای دریچه گاز و گاز نخوردن خودرو
۳-خطای یکسره شدن فن های خنک کننده موتور

همه خطاهایی که برای ایسیو والئو J34 ایجاد میشود معمولا با تعمیر توسط تعمیرکار مجرب قابل حل می باشد و در برخی از موارد که سیم کشی اتصالی شدیدی داشته باشد و نوسان برق در خودرو ایجاد شود یا ولتاژ بالای دینام باعث سوختگی ایسیو شود و برد تخریب شده باشد ایسیو دیگر قابل نمی باشد و باید ایسیو جایگزین و از ایسیو اصلی استفاده شود.

بعضی از خطاهای ایجاد شده در ایسیوی والئو J34 معمولا با نرم افزار همیشه قابل رفع می باشد .

مخصوصا خطای دریچه گاز و گاز نخوردن ماشین را با ریمپ و تغییراتی در جداول نرم افزار داخل ایسیو تا حدودی قابل رفع می‌ باشد.

برای آموزش تعمیرات ایسیو والئو J34 از کانال آپارات دیدن کنید و همچنین میتوانید پست های اموزشی ما را در اینستاگرام دنبال کنید و با روش های تعمیراتی سخت افزار و نرم افزار آشنا شوید.

آدرس فروشگاه اینترنتی ما :

فروشگاه اینترنتی ایسیو بانک

لینک کانال آپارات ما : 

صفحه آپارات ما

صفحه اینستاگرام ما : 

صفحه اینستاگرام ما

توصیه تیم ایسیو بانک به دارندگان خودرو ۲۰۶ :

۱- خودروی ۲۰۶ خود را همیشه داخل پارکینگ و فضای امن پارک کنید که در دسترس سارقین قرار نگیرد.

۲- خودروی خود را مجهز به سیستم ضد سرقت یا دزد گیر خارجی ثانویه کنید.

۳- از قفل کاپوت استفاده نمایید تا سرعت سرقت رفتن ایسیوی خودتان را در واقع کاهش بدهید.

۴- از قفل ایسیو استفاده کنید که روند به سرقت رفتن ایسیو تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

۵- از قفل پدال استفاده نمایید که اگر خودرو به سرقت خواست برود ضریب موفقیت سارق به حداقل ممکن برسد.

۶- از شستشوی موتور و آب خوردن به سیستم برق ماشین خودداری و پرهیز شود ، چرا که خرابی های متعددی در سیستم برق ماشین ایجاد میکند.

۷- از سپردن تعمیر سیستم برق وایسیو ماشین به تعمیر کارهایی که تجربه کافی ندارند و اشنایی زیادی با برق ماشین ندارند حتما پرهیز کنید چرا که خسارت بیشتری ایجاد می‌کنند.

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *