شرکت های تولید کننده ایسیو – بخش اول

شرکت مگنتی مارلی MAGNETI MARELI : شرکت بین المللی مگنتی مارلی در سال ۱۹۱۹ در ایتالیا تاسیس شد و خود را متعهد به طراحی و تولید سیستم های پیشرفته و تجهیزات وابسته برای بخش خودرویی ایتالیا (Corbetta، Milan) معرفی کرد .
این شرکت با گردش مالی ۷٫۹ میلیارد یورویی در سال ۲۰۱۶، حدود ۴۳۰۰۰ کارمند، ۸۶ واحد تولیدی و ۱۴ مرکز تحقیق و توسعه را در بر گرفت .
این گروه در ۱۹ کشور حضور دارد (ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، لهستان، جمهوری چک، روسیه، صربستان، جمهوری اسلواکی، ترکیه، ایالات متحده، مکزیک، برزیل، آرژانتین، چین، کره، ژاپن، هندوستان، مالزی )،
Magneti Marelli تمام ماشین های پیشرو در اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی و آسیا را تامین می کند.
Magneti Marelli در محدوده مأموریت خود به عنوان یک تامین کننده سیستم ها و قطعات خودرویی در سراسر جهان، اهدافی نظیر تطبیق کیفیت و پیشنهاد رقابتی، تکنولوژی و قابلیت پذیری، ارائه فناوری های کلیدی به کاربر نهایی با قیمت رقابتی را در برنامه خود قرار داده است.
زمینه های کاری Magneti Marelli عبارت اند از :
۱ – Electronic Systems : سیستم های الکترونیکی خودرویی از قبیل پنل داشبورد یا اصطلاحا پشت آمپر ، نمایشگرهای اطلاعات خودرویی نظیر نقشه های ماهواره ای یا سیستم صوت و تصویر.
۲ – Automotive Lighting : سیستم های نور در خودرو نظیر چراغ های جلو و عقب اتومبیل.
۳ – Powertrain :سیستم های کنترل موتور برای موتورهای بنزینی، دیزلی و موتور های چند سوختی ، گیربکس دستی و اتوماتیک.
۴ – Suspension Systems : سیستم های تعلیق، کمک فنر، سیستم های دینامیکی.
۵ – Exhaust Systems : سیستم های اگزوز نظیر مبدل های کاتالیزوری و سیستم های بی صدا ساز اگزوز
۶ – Motorsport : سیستم های الکترونیکی و الکترومکانیکی مخصوص خودرو های اسپرت مانند F1، MotoGP، SBK و WRC
۷ – Plastic Components and Modules : قطعات پلاستیکی و ماژول ها (فعالیت تحت فرایند ادغام در Magneti Marelli)
۸ – After Market Parts and Services : قطعات و خدمات پس از فروش (لوازم یدکی به صورت مستقل – شبکه های سرویس- کارگاه آموزشی.

ایسیوهای ساخت شرکت مگنتی مارلی در ایران روی تعداد محدودی پژو پارس و ۴۰۵ سال ۸۹ و سمند در سال ۸۰ نصب شد ودیگر ادامه پیدا نکرد.این ایسیو MM8P نام داشت که الان هم شاید دیده بشن (البته اگر تا به حال اسقاط یا معدوم نشده باشن) . موتور مورد استفاده در این خودروها از نوع XU7 بود و این ایسیو دارای یک کانکتور ۳۵ پین بود (از همین تعداد پایه های کم این ECU متوجه امکانات محدود آن می شویم).
ایسیو ۶LPB که روی خودرو ۴۰۷ سوار شده و دارای سه کانکتور ۱۱۲ پین بود هم از مگنتی مارلی است.
ایسیو ۴MB2 که روی خودرو ۶۰۸ سوار شده و دارای سه کانکتور ۱۱۲ پین بود هم از مگنتی مارلی است.

برای خرید انواع ECU / ایسیو – نود های مالتی پلکس – خودروهای داخلی و خارجی – یونیت های ایربگ / Airbag و ای بی اس / ABS – یونیت های گیربکس اتومات – پشت آمپر با ما در تماس باشید .

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *