ECU پراید زیمنس

فروش انواع ایسیو زیمنس کروز

یا قریب . تولید داخل بودن ایسیوهای خودروهای تولید داخل از موهبت های خوبی بود که به لطف سرمایه گذاری های بخش خصوصی و بخش دولتی شامل حال مالکین خودروهای خودروهای تولید داخل شد . این موضوع وقتی قابل لمس است که بدانید ایسیو یا کامپیوتر خودروهای وارداتی که غالبا قطعات برقی و الکترونیکی و یونیت کنترلهای آنها وارداتی است چه مقدار قیمت دارند . گاها برای ایسیو و نودها و یونیت های خودروهای چینی باید پول واقعا گزافی پرداخت شود . شرکت کروز تولید یونیت کنترل های خودرویی را با همکاری شرکن زیمنس آلمان که آن موقع ها زیر مجموعه بخش خودرویی زیمنس یعنی VDO بود ، آغاز کرد . VDO بعدا به Continantal واگذار شد و کروز ایران نیز با Continantal همکاری کرد . انواع ایسیوهای بنزنین سوز و دوگانه سوز و دیگر محصولات و قطعات یدکی برقی خودرو در این شرکت تولید می شود . برای خرید ایسیوهای زیمنس و کروز با ما در ارتباط باشید .

تعمیر ایسیو زیمنس معمولی:

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *