ایسیو ایزی یو 2.5

فروش ایسیو ایزی یو ۲.۵ کروز

ایسیو جدید شرکت کروز که روی خودروهای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ جدیدا نصب شده است برای فروش موجود است . نمونه استوک این محصول در این تاریخ کمتر یافت می شود و غالب مشتریان نوع آکبند آن را تهیه می کنند . ایسیو ایزی یو ۲.۵ از شرکت کروز بر روی تولیدات شرکت ایرانخودرو ف روی خودروهای ۲۰۶ و ۲۰۷ نصب شده است . در خودرو ۲۰۷ که در آن موتور TU5 نصب شده است ، این ایسیو استاندارد آلایندگی یورو ۴ را پاس کرده است . همینطور که از برچسب روی این ایسیو مشخص است ، Easy_u2.5 به سفارش کروز تحت لیسانس شرکت continental ساخته می شود . برای خرید این ایسیو با ما در ارتباط باشید .

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *