فروش SL96 پژو

فروش ای سی یو ساژم SL96 پژو پارس سال

به نام خدا . پژو پارس سال همانطور که علاقه مندان به خودرو می دانند دارای موتور XU7JP متعلق به شرکت پژو – سیتروئن فرانسه می باشد . در کشورهای اروپایی به این موتور LFZ گفته می شود اما در ایران با نام L3 یا همان XU7 شهرت دارد . این موتور چهار سیلندر ۱۸۰۰ سی سی به وسیله ای سی یو ساژم SL96 آن هم از شرکت های فرانسوی است ، کنترل و هدایت می شود . ساژم SL96 امروزه روی خودروهای داخلی نصب نمی شود واز جمله ای سی یو های قدیمی محسوب می شود . با این حال نمونه نو آکبند و نیز استوک و دست دوم آن در بازار یافت می شود و به و سیله ما برای دارندگان پژو پارس سال قابل تهیه و ارسال است .

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *