فروش ایسیو (ای سی یو) ساژم SL96

فروش ایسیو (ای سی یو) ساژم SL96

مقدمه از فروش ایسیو (ای سی یو) ساژم SL96 : 

ایسیو یا کامپیوتر ساژم SL96 از جمله اولین کامپیوترهای مورد استفاده توسط شرکت ایرانخودرو در ایران بود که روی محصولات پژو پارس با همان پرشیای قدیم و سمند و پژو ۴۰۵ GLX انژکتوری مدل های سال ۸۱،۸۲و۸۳ مورد استفاده قرار گرفت.

همین طور روی پیکان انژکتوری هم این کامپیوتر کنترل کننده موتور البته با نرم افزار متفاوت قرار گرفته است . همچنین ایرانخودرو روی پژو RD نیز نصب کرده است که باز هم نرم افزار متفاوتی از پژو ها و پیکان دارد.

برای مشاهده و خرید ایسیو ساژم SL96 پژو ۴۰۵ از فروشگاه اینترنتی ایسیو بانک بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید ایسیو ساژم SL96 پژو ۴۰۵

ایسیو ساژم SL96 برای پژو ۴۰۵، پژو پرشیا و سمند که همگی موتور XU7 را دارند کاملا یکسان می باشد و قابل جایگذاری به جای هم دیگر در این خودروها امکان پذیر است .
شرکت ایرانخودرو برای اینکه در خط منتاژ و همین طور در خدمات فروش بتواند این محصول را دسته بندی کند آنها را با برچسب های مشخصی از هم جدا کرده است .

در روال برچسب گذاری برای ایسیو ساژم SL96 به این صورت است که برچسب آبی روی ایسیو ساژم SL96 پژویی نصب می‌شود و نشان می‌دهد که این ایسیو برای پژو ۴۰۵، پژو پرشیا و سمند با موتور XU7 قابل پیاده سازی است.
دامپ یا برنامه نرم افزاری این ایسیو تفاوت هایی با انواع دیگر دارد که ازجمله آنها مصرف سوخت پایین تر و همین طور کاتاف در دوره ۶۲۰۰  دارد . 
برچسب صورتی را روی ساژم SL96 هایی که روی RD نصب شده قرار داده و مشخصاتی یک مقدار ضعیف تر و کمتر از نوع پژویی دارد از جمله مصرف سوخت بالاتر دارند.
 همینطور برچسب سبز رنگ را بر روی ساژم SL96 مورد استفاده روی پیکان مشاهده می‌کنیم که۵۸۰۰ کاتافش است و نرم افزارش کاملا متفاوت از نوع پژویی است.

برای مشاهده و خرید ایسیو ساژم SL96 پژو پرشیا از فروشگاه اینترنتی ایسیو بانک بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید ایسیو ساژم SL96 پژو پرشیا

راهنمای تعمیرات ایسیو (ای سی یو) ساژم SL96 :

راهنمای تعمیرات ساژم SL96

نکات مهم درباره ایسیو (ای سی یو) ساژم SL96 :

۱) همه ایسیو های ساژم SL96 مورد استفاده شده در ایرانخودرو دارای سخت افزار مشابه و یکسان هستند و تنها تفاوتشان در نرم افزار آنها یا دامپ می باشد . 
۲) برای برنامه ریزی یا تغییر نرم افزار ایسیو ساژم SL96 دو راه کار وجود دارد راه حل اول بیرون آوردن حافظه فلش و پروگرم کردن آن روی آدابتور است و راهکار دوم اتصال پین های جی تک می باشد که سیم های پروگرمر را روی برد لحیم میکنیم و شروع به برنامه ریزی آن میکنیم و مجددا سیم ها را جدا میکنیم.

نقطه ضعف عمده ایسیو (ای سی یو) ساژم SL96 : 

۳) ایسیو ساژم SL96 سه تا نقطه ضعف عمده دارد که مربوط به خرابی در ایسی اس پر موتور خرابی در ایسی درایو کننده کویل و همین طور خرابی در ایسی راه انداز انژکتور می باشد که عموما از این سه ناحیه دچار ضعف و مشکل می‌شود.
 ۴) با توجه به قدیمی بودن تکنولوژی مورد استفاده در ایسیو های مشابه ساژم SL96 امکان ریمپ کردن یا اصلاح دامپ نرم افزاری این ایسیو کمی مشکل است و همین طور بهینه سازی نرم افزار و مصرف سوخت این ایسیو کمی بالاتر از ایسیوهای نورم بازار است .
۵) دوستانی که قصد دارند ایسیو خود را که ساژم SL96 است با ایسیو های دیگری که مصرف سوخت پایین تری دارند و به موتور بهینه تر کار میکنند عوضش کنند پیشنهاد ما زیمنس کانتینتال یا زیمنس VDO می باشد.

برای مشاهده و خرید ایسیو پیکان وانت CIM تکسوز، برند کروز از فروشگاه اینترنتی ایسیو بانک بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید ایسیو پیکان وانت CIM تکسوز، برند کروز

 برای تعویض ایسیو ساژم SL96 به ایسیو هایی مثل زیمنس و یا حتی والئوها باید دسترسی به موتور و برخی سنسور ها عوض شوند و همین طور انژکتور و کویل آنها ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند بنابراین برای این کار باید یک تعمیر کار خبره وارد مشورت بشوید و یا اینکه از ما بخواهید تا کسی را برای این کار معرفی کنیم.

برای مشاهده و معرفی تعمیرکاران منتخاب توسط ایسیو بانک بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

معرفی تعمیرکاران و همکاران منتخب

برای مشاهده و خرید از فروشگاه اینترنتی ایسیو بانک بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایسیو بانک

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

2 یک نظر

  1. حسن حسنکاویار پاسخ

    سلام خسته نباشید فرق بین ایسیو sl96 با دیگر ایسوهای بکار رفته در ماشین پیکان مدل ۸۲ و ۸۳ چیست .منظورم معایب sl96نسبت به آنها می باشد. متشکرم

    1. h.pooreghbali نویسنده ارسال پاسخ

      با سلام خدمت شما دوست عزیز
      قابلیت تغییر نرم افزاری نداره و نسبت به اونم قدیمی تر هست و مزیتی که داره قیمتش نسبت به اون پایین تر هست.
      موفق باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *