ABS مندو MGH60

فروش یونیت ABS مندو MGH60

ای صاحب هدایت . بونیت کنترل های ABS مندو  از نوع MGH60 یا MGH-60 تفاوت سختاری چندانی با هم خانواده خود یعنی MGH-25  ندارند . شاید عمده تفاوت این دو مدل از یونیت کنترل مندو مربوط به تعداد پین کانکتور یونیت می باشد که در MGH-60  این کانکتور ۳۸ پین و در مدل MGH-25 این کانکتور ۲۵ پین است و طبیعتا نام پین ها در این دو کانکتور ها تغییر کرده است . به عنوان مثال در مشاهده خطای C2 402 یا خطای موتور یا فیوز موتور الگورتیم عیب یابی با چک کردن اتصال پین ۹ کانکتور در MGH-25 یا پین یک در MGH-60 و زمین شروع می شود . این یونیت کنترل اجزا دیگری نیز دارد که عبارتند از واحد هیدرولیک یا HU ، لوله های انتقال روغن ترمز و موتور به حرکت درآورنده روغن . قیمت این محصول در بازه های زمانی مختلف متغیر است و نوع آکبند و استوک این محصول به فروش می رسد . برای استعلام قیمت روز این محصول و خرید انواع دیگری از یونیت کنترل ABS با ما و کانال های ما در ارتباط باشید .

ویدئو تست دسته سیم سیار-تست ای بی اس ماندوMGH60 :

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *