فروش ایسیو SSAT

واحد کنترل موتور SSAT سازه پویش

یا دلیل . اخیرا بر روی برخی از محصولات شرکت سایپا سیستم مدیریت موتور از قبیل ECU , ICU, Transponder
با برند SSAT نصب شده است . واحد کنترل موتور در این سیستم جدید دارای شماره فنی SPCAN18881 شماره سریال ۵۶۱۶۰۸ و شماره کالیبراسیون MXGITP20 می باشد . ECU درآن از نوع SIM2k34 یعنی تک سوز و دارای استاندارد آلایندگی EOBD می باشد . هرچند به صورت پیش فرض غیر فعال است . نقشه عیب یابی موتور EMS همان نقشه عیب یابی زیمنس یوروچهار EOBD از نوع SIM2k34 است . در صورت تعویض ECU در این سیستم نیاز به تعویض تگ سوئیچ یا ترانسپوندر می باشد . برای خرید این محصول با شماره های ذیل در ارتباط باشید .

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *