فروش کیت انژکتوری

ایسیو گاز Landi Renzo OMEGAS

به نام خداوند حکیم . این کیت روی خودروهای سمند معمولی و سمند EL به کار برده شده است . کیت OMEGAS در ماشین سمند با سیستم سوحت رسانی L3 و ILC به کار گرفته شده است . از نقاط قوت این کیت انژکتوری این است که عمکرد امولاتور را نیز خود برعهده دارد . این کیت از میکروکنترلر ۱۶ بیتی با فرکانس کاری ۵۰ مگاهرتر بهره می برد . حداکثر تا ۸ انژکتور را می تواند راه اندازی کند .می توان با واسط ارتباطی RS232 و USB آنرا به کامپیوتر وصل کرد . نکته: این رگولاتور در خودروی سمند (با کیت OMEGAS ) دارای شیر برقی است اما در پژو دوگانه سوز با همین کیت، رگولاتور بدون شیربرقی است (به دلیل استفاده از شیربرقی سرمخزن) . فروش انواع کیت های انژکتوری از جمله Landi Renzo OMEGAS را از فروشگاه ما پیگیری کنید . راه های ارتباطی ما در زیر آمده است .

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *