ای سی یو SSAT

ای سی یو اسست یا SSAT سمند XU7

روی خودری ملی سمند از ابتدای پیدایش تا به امروز انواع مختلفی از موتورها و نیز سیستم برقی پیاده سازی شده است . سمند های موتور XU7 کامپیوترهای زیمنس بوش مگنتی مارلی و ساژم را به خود دیده است . ای سی یو اسست یا به لاتین SSAT نیز از کامپیوترهای کنترل کننده موتور XU7 برای سمند بوده که در این موتور ریل سوخت از مجموعه منیفولد جدا بوده و نیز پمپ بنزین و فشار شکن نیز داخل باک قرار دارد . یکی از دو سوکت ای سی یو SSAT مسدود بوده کاربردی فعلا ندارد . کنترل یونیت فن که در این خودرو وجود ندارد بر عهده ای سی یو SSAT است و دمای موتور را به روشن و خاموش کردن فن ها بر روی مقدار مشخصی کنترل می کند .

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *