بررسی کامل و جامع ایسیو(Ecu) غرب استیل + خرید و قیمت آن

بررسی کامل و جامع ایسیو(Ecu) غرب استیل + خرید و قیمت آن

چکیده:

دراین مقاله به ایسیوهای غرب استیل ، ایسیوهای غرب استیل خودروهای ایرانی ، تفاوت EM1001 و EM1002 ، محل نصب ایسیوغرب استیل ، مزایا و معایب ایسیوهای غرب استیل ، ویژگی های فنی ایسیوهای غرب استیل و سیستم ایموبیلایزرغرب استیل میپردازیم.

مقدمه ای از بررسی کامل و جامع ایسیو(Ecu) غرب استیل:

شرکت غرب استیل ازسال ۱۳۶۰ تولید قطعات استیل راآغاز کرد، از سال ۱۳۷۵ شرکت غرب استیل قطعات فلزی و بدنه خودروهای ایرانی از جمله پژو پارس، L90، پژو ۴۰۵، ROA را به خط تولید خود اضافه کرد.

شرکت غرب استیل ابتدا یک خط تولید ایسیو زیمنس را از آلمان خریداری کرد تا ایسیوهای داخل کشور را از روی ایسیوهای زیمنس تولید کند، در دهه ۸۰ ایسیوهای MPD که ایسیوهای گاز بودند را وارد بازار کرد.

ایسیو(ECU) غرب استیل از ابتدا تا امروز:

ایسیوگاز در ۲ مدل ۱۰۰۰۱ (کلید تبدیل گرد) و۱۰۰۰۲( کلید تبدیل مربع) شکل هستند که برروی بعضی از مدل های نیسان نصب شده است.

بررسی کامل و جامع ایسیو(Ecu) غرب استیل + خرید و قیمت آن

شرکت غرب استیل درسال ۹۲ با آغاز تحریم ها یکسری ECU، بنام ECU.MAW تولید کرد که برروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ و ۵ نصب شده است.

ایسیو MAW پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ، برند غرب استیل

(ایسیو MAW پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ، برند غرب استیل)

ایسیو MAW پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ، برند غرب استیل

(ایسیو MAW پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ، برند غرب استیل)

برای مشاهده و خرید انواع ایسیو(ECU) غرب استیل  از فروشگاه اینترنتی ایسیو بانک بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید ایسیو غرب استیل

ایسیو غرب استیل خودروهای ایرانی:

شرکت خودروسازی ایرانخودرو در خودروهای تولیدی خود از ۳ مدل ایسیو بوش ، زیمنس و غرب استیل استفاده می کند. از سال ۹۲ شرکت ایرانخودرو برای ایجاد تنوع و بهبود سیستم سوخت رسانی با شرکت غرب استیل قرارداد بست.

ایسیوهای غرب استیل امروزه برروی یکسری از پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و ۵ نصب شده است. این ایسیوها دارای سیستم سوخت رسانی ، پدال گاز ، دریچه گاز و کویل مخصوص به خود هستند که تفاوت عمده ای با باقی قطعات ایسیوها دارند.

ایسیوغرب استیل قابل نصب برروی ۲۰۶ و ۲۰۷(دنده دستی) می باشد، دارای دو نوع برد کوتاه و بلند ، و نیز دو کالیبره سخت افزاری EM1001 و EM1002 است که نوع دوم آن (EM1002) قابل تبدیل با OBD از TU5 به TU3 و بالعکس می باشد.

همچنین ECUهای غرب استیل با قطعات بهینه شده در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ برروی پژوپارس TU5 نیز نصب شده است.

تفاوت EM1001 با EM1002:

عمده تفاوت این ایسیوها در برد الکترونیکی است. در مدل EM1002 به صورت کوتاه و سبز رنگ هستند

ایسیو EM1002

(EM1002)

 برنامه آنها امکان ریمپ کردن و اصلاح متغیرهای مختلف را دارند. در مدل EM1001 به صورت بلند ومشکی رنگ هستند. برنامه آنها امکان ریمپ کردن و اصلاح پارامترهای مختلف را دارد.

ایسیوEM1001

EM1001

محل نصب ECU غرب استیل:

محل قرارگیری این ECU ها داخل محفظه موتور کنار باتری است.

مزایا و معایب ایسیو غرب استیل:

معایب ایسیو غرب استیل:

از معایب و نقاط ضعف ایسیوهای غرب استیل آب بندی ضعیف این ایسیوها می باشد که اگر آب بندی درست و اصولی و محکمی نداشته باشند با صفرشویی خودرو،آب داخل ایسیو نفوذ می کند و ایسیو بشدت آسیب می بیند.

از دیگر نقاظ ضعف ایسیوهای غرب استیل( کویل ، دریچه گاز ، ریگلاتور و میکروکنترلر) هستند که تعمیرات تخصصی این قطعات را شرکت ایسیوبانک با دانش فنی کامل انجام می دهد.

مزایای ایسیو غرب استیل:

ایسیوهای شرکت غرب استیل از مزیت بخصوص و چشمگیری برخودار نیستند. و با انجام سرویس های دوره ای برای این ایسیوها می توانند حداکثر کارایی را داشته باشند.

سیستم ایموبیلایزر(ضدسرقت) شرکت غرب استیل:

ایسیوهای تولید شده توسط شرکت غرب استیل به سیستم ایموبیلایزر یا همان سیستم ضدسرقت مجهز هستند.

یونیت ایموبیلایزر(ضدسرقت) غرب استیل یک انتقال دهنده ی کد است که بر روی آنتن قرار گرفته است این سیستم قابلیت انتقال کدها را دارد اما کد را داخل خود ذخیره نمی کند.

ویژگی های نرم افزاری ایسیو غرب استیل:

فن  دورکند ۹۷ روشن و در ۹۲ درجه خاموش می شود.

فن  دورتند در ۱۰۲ درجه روشن و در ۹۷ درجه خاموش می شود.

در صورتی که دما ، بالای ۱۰۷ درجه باشد فن دورکند به مدت ۳۶۰ ثانیه روشن خواهد بود و اگر قبل از ۳۶۰ ثانیه دما به ۹۷ برسد فن دور کند خاموش می گردد.

زمان پاشش انژکتور در دور آرام ۲٫۶ میلی ثانیه است.

قیمت ایسیو غرب استیل:

قیمت ایسیوهای غرب استیل به دلیل اینکه قطعات اولیه ایسیوها وارداتی هستند با تغییرات و نوسانات قیمت ارز دستخوش تغییر می شود.

درحال حاضر قیمت ایسیوهای غرب استیل در محدوده ۳٫۸۰۰٫۰۰۰ تا ۴٫۲۰۰٫۰۰۰ می باشد.

علت دیگر قیمت بالای ایسیوهای غرب استیل نقص فنی ایسیو است که درخواست ایسیو را دربازار بالا می برد.

از دیگر عوامل قیمت بالا ایسیوهای غرب استیل عرضه کم این ایسیوها داخل بازار است که شرکت غرب استیل عمده تولید ایسیوهای خود را به خط تولید ایرانخودرو می دهد.

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

اشتراک گذاری

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *