فروش ایسیو SSAT

فروش ایسیو SSAT سازه پویش

یا رئوف . ایسیو SSAT ساخت شرکت سازه پویش بر روی خودروهای پژو ۲۰۶ و نیز پژو ۴۰۵ و سمند و نیز پراید نصب شده است . در برخی از ایام که عرضه این ایسیو از جانب شرکت سازنده به مشکل می خورد یا در بازار در دست فروشنده های معدودی قرار می گیرد ، قیمت فروش ایسیو ssat دستخوش تغییراتی می شود . برای خرید انواع ایسیو ssat برای تولیدات ایرانخودرو و نیز سایپا با ما در ارتباط باشید .

فروش ایسیو ssat به صورت نو یا استوک

در حین خرید ایسیو ssat  یا کلا انواع یونیت کنترل های خودرویی به چند نکته توجه داشته باشید.

  1. نوع ایموبیلایزر را قبل از خرید تشخیص دهید
  2. در نوع ایسیو استوک به تعمیری و غیر تعمیری بودن آن دقت کنید
  3. به این که ایسیو را از چه کسی می خرید اهیمت دهید
  4. فروش ایسیو ssat برای شرکت سازه پویش و نیز شرکت ssat می باشد و شکل سوکت آنها تفاوت دارد.

در دو تصویر زیر دو ایسیو ssat با سیستم ایموبیلایزر متفاوت را مشاهده می کنید .

ایسیو ssat پراید با ایموبیلایزر CIM

ایسیو ssat پراید با ایموبیلایزر CIM

این ایسیو در دو نوع با فلش خارجی و بدون فلش خارجی تولید می شود . این ECU دارای استاندارد EOBD بوده که گاها غیر فعال است . این ایسیو قابلیت خنثی سازی دارد و بعد از خنثی سازی مانند ایسیو خام رفتار می کند . واحد کنترل ایموبیلایزر CAN سازه پویش از نوع CAN CIM2 می باشد . برای خرید ایسیو SSAT سازه پویش با ما در ارتباط باشید .

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *