ایسیو SSAT پژو

فروش ایسیو SSAT پژو پارس و ۴۰۵ XU7

در خودروهای پژو پارس قدیمی یا همان پژو پرشیا که موتور XU7 روی آنها نصب بود ، یکی از انواع کامپیوتر های روی آن ایسیو SSAT است که علامت مشخصه این ایسیو کور یا بلااستفاده بودن یکی از دو سوکت یا فیش روی ایسیو است . در این سیستم برقی نیز خبری از یونیت فن مستقل نبوده و کنترل در اختیار ایسیو است . در این خودرو ریل سوخت به صورت مجزا بوده و مجموعه پمپ بنزین و فشار شکن درون باک بنزین قرار دارد . سیستم پاشش بنزین نیز در این ایسیو همانند ایسیو زیمنس برای این خودرو به صورت تک به تک می باشد . برای خرید ایسیو SSAT یا اسست  با ما در تماس باشید .

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *