ECU مگنتی مارلی

فروش ECU مگنتی مارلی پژو ۴۰۵

در خودرو پژو ۴۰۵ با موتور XU7 انواع محتلفی از ECU موتور به کار رفته است آز جمله آن ECU مگنتی مارلی یا به لاتین Magenti marelli است . این ECU تک یوکت بوده و در پژو ۴۰۵ هایی که کامپیوتر آنها از این نوع است منیفولد و ریل سوخت به صورت یک پارچه بوده و فشار شکن روی ریل سوخت قرار دارد ، پمپ بنزین در خارج از باک نصب شده است . در سیستم برق این ECU یونیت جداگانه ای برای راه اندازی فن وجود دارد که به در اصطلاح به آن یونیت فن می گویند . شماره فنی این ایسیو MM8P است . پاشش سوزن های انزکتور در این خودرو که به ECU مگنتی مارلی مجهز شده به صورت پاشش چهار انژکتور با هم است . برای خرید نوع استوک و آکبند ECU مگنتی مارلی پژو ۴۰۵ با ما در تماس باشید .

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *