فروش ایسیو (ای سی یو) ساژم SL96

فروش ECU SL96 پژو پرشیا موتور XU7

خودرو پژو پارس که در ابتدای پیدایش آن با نام پژو پرشیا خوانده می شدند با موتور XU7 انواع مختلفی از کامپیوتر یا ECU نصب  و روانه بازار شند که از جمله آن ECU شرکت ساژم با نام SL96 بود . این ECU به صورت تک کانکتور بوده و پاشش سوخت در آن به صورت ۲ به ۲ صورت می گیرد . در خودرو پژو پرشیا با ECU SL96 یونیت فن کنترل فن های خنک کننده را بر عهده داشت . در این خودروها پمپ بنزین که وظیفه انتقال بنزین از باک به ریل سوخت و ازآنجا به انژکتورها بود ، در خارج از باک بنزین نصب می شد . ونیز مجموعه منیفولد هوای ورودی به موتور و زیل سوخت به صورت ادغام شده و یکپارچه تولید و نصب می شد. ECU SL96 روی خودروهای دیگری نظیر پژو RD و پیکان و سمند و پژو ۴۰۵ نیز نصب شده است که با هم تفاوت هایی دارند. برای خرید این ECU با شماره های زیر در تماس باشید .

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *