کیسه هوا خودرو

معرفی ایربگ AirBag یا کیسه هوا خودرو

نخستین کیسه هوای ایربگ در سال ۱۹۸۰ روی خودروها نصب شد . آمارها نشان می دهد در تصادف رودرو وجود کیسه هوا و عمکرد آن تا ۳۰ درصد از مرگ و میر سرنشین جلوگیری می کند . پس از سال ۱۹۹۸ تمامی خودروها ملزم به داشتن کیسه هوا شدند . می توان گفت کیسه هوا در کل از چهار جزء تشکیل شده . اول خود کیسه هوا که از پارچه نایلونی سبک ساخته شده و در بین فرمان داشبورد و … جاسازی می شود . دوم سنسور که برخورد فیزیکی خودرو با اجسام را تشخیص داده و تبدیل به سیگنال الکتریکی کرده و به ECU ایربگ ارسال میکند . سوم یونیت کنترل یا ECU ایبرگ که اطلاعات را از سنسور درریاف کرده و به چاشنی انفجار فرمان می دهد . چهارم چاشنی و سیستم باکننده کیسه هوا . فروش انواع ایربگ یا کیسه هوا برای خودروهای داخلی و خارجی . جهت مشاوره در خرید و سفارش با ما در ارتباط باشید .

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *