ایسیو ال ۹۰ تک سوز استوک و آکبند

ایسیو ال ۹۰ تک سوز استوک و آکبند

خودور ال ۹۰ از طراحی های شرکت رنو فرانسه که در خودروسازی های داخلی در نسخه ها و تیپ های متختلفی تولید شده است. در مجموع دو مدل ایسیو ال ۹۰ در یک دسته بندی داریم. تک سوز و دوگانه سوز. قیمت ایسیو ال ۹۰ در نوع نو و آکبند حدودا ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان بوده و نوع استوک آن در رنج قیمتی ۳۵۰ تا ۵۰۰ هزار توان می باشد.

ایسیو زیمنس L90

فروش ایسیو بایفیول ماشین L90

خودرو ال ۹۰ دوگانه سوز مدل های پایین تر دارای دو ایسیو یکی برای بنزین و دیگری برای گاز بود.

در مدل های جدید تر این ایسیوها در هم ادغام شده و ایسیو بایفیول L90 شکل گرفت که کنترل کل موتور و سوزن های گاز و بنزین را هم زمان بر عهده دارد.

در ادامه نقشه برق و انژکتور L90 برای دانلود آماده شده است.

خام کردن ایسیو زیمنس ال۹۰ برای تعریف سوئیچ:

فایل های برنامه و نقشه های برق ایسیو ال ۹۰

  • دانلود نقشه برق انژکتور ال ۹۰

[button color=”red” size=”medium” link=”https://ecupart.ir/wp-content/uploads/2018/07/L90.pdf” icon=”fadownload” target=”true”]نقشه برق ال ۹۰[/button]

با استفاده از دکمه زیر برای دانلود دامپ های ایسیو زیمنس L90 تک و دو گانه سوز و sax500  همینطور UCH و UCM خودرو L90 اقدام کنید.

  • دانلود دامپ یا برنامه های مختلف برای L90

پسورد فایل : ecupart.ir

[button color=”green” size=”medium” link=”https://ecupart.ir/hamze/dump/L90%20Dump.rar” icon=”Fadownload” target=”true”]انواع دامپ های خودرو ال ۹۰[/button]

برای خرید انواع ایسیو تک و دوگانه سوز و نیز ایسیو گاز و دیگر یونیت های الکترونیکی خودرو L90 با ما در تماس باشید.

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *