ایسیو پژو 206

ایسیو پژو ۲۰۶ جی۳۴ و جی۳۵

ایسیو پژو ۲۰۶ طی سال های بین ۸۷ تا ۹۲ برای خودروهای تک سوز یا بنزینی اغلب جی۳۴ ( J34 ) بود . برای نوع بایفیول یا دوگانه سوز هم تماما از ایسیو جی۳۵ یا J35 از شرکت والئو فرانسه استفاده شده است . برای خرید این ایسیوها با ما تماس بگیرید .

اگر تعمیرکار خودرو در بخش برق و باتری خودرو هستید ، این محتوا آگاهی شما را در مورد ایسیو پژو ۲۰۶ بیشتر می کند و اگر قصد خرید این ایسیو ها یا کامپیوترهای نصب شده روی پژو ۲۰۶ را دارید قطعا این نکات به شما در یک خرید موفق کمک خواهد کرد . بنابراین پیشنهاد می کنیم در ادامه مقاله با ما همراه باشیم . پژو ۲۰۶ با انواع سیستم های مالتی پلکس تولید شده که در آن نودها و یونیت های مختلفی به کار رفته است .

نکاتی در مورد ایسیوهای والئو

  • در طول ده هشتاد و حتی پس از آن ایسیوهای دو شرکت فرانسوی والئو (Valeo) و ساژم (SAGEM) بر روی انواع خودروهای داخلی نصب شد.
  • ایسیوهای شرکت والئو داری سه فیش یا کانکتور نری بر روی یک سمت از قاب فلزی هستند.
  • مدرات الکترونیکی ایسیوهای والئو با لایه ای از موم یا رزین یا پروکسی که نوعی عایق کننده رطوبت و حرارت می باشد ، پوشانده شده است .

نحوه تشخیص ایسیو پژو ۲۰۶ جی۳۴ از جی۳۵

ایسیو جی۳۴ بر روی خودروهای هاچ بک و نیز صندوق دار یا پژو ۲۰۶ SD از ایرانخودرو نصب شده است .

در دیگر خودروهای داخلی از این ایسیو یا کامپیوتر خودرو به هیچ وجه استفاده نشده است .

ایسیو جی۳۵ یک کامپیوتر خودرو دوگانه سوز است و تنها روی خودروهای دوگانه ۲۰۶ SD به کار رفته است .

چطور بفهمیم ایسیو پژو ۲۰۶ ما خراب شده است ؟

خرابی ایسیو

تشخیص خرابی ایسیو پژو ۲۰۶ گاهی با برسی ظاهری کامپیوتر صورت می گیرد .

به نحوی که هر نوع شکستگی جعبه فلزی یا برد مدارات الکترونیکی یا آب خوردگی شدید و یا سوختگی عمیق و فراگیر این نوع ایسیو را از رده خارج می کند .

البته گاهی هم هیچ ایراد ظاهری در ای سی یو دیده نمی شود . با این حال یک تعمیرکار ایسیو به این نتیجه می رسد که تعویض بهترین روش است .

در این حالت هم ممکن است میکرو ایسیو سوخته باشد و یا قطعه مرغوب برای جایگذینی یافت نشود .

چرا ایسیو جی۳۴ یا ایسیو جی۳۵ خراب می شود ؟

از جمله دلایل خرابی کامپیوترهای خودرویی و نیز این دو کامپیوتر والئویی میتواند مواردی از این دست باشد .

  1. خرابی دینام خودرو
  2. خرابی آفتامات یا تصحیح کننده برق شارژ کننده دینام
  3. اتصال نامناسب سر باتری
  4. برداشتن سرباتری در حین روشن بودن خودرو
  5. اتصالی در سیم کشی خودرو
  6. آب خوردگی به ایسیو یا سیم های بی حفاظ خودرو
  7. ضربه شدید به ایسیو

چطور ایسیو والئو j34 و J35 خرید کنیم ؟

برای خرید انواع ایسیو پژو ۲۰۶ به خصوص ایسیو جی۳۴ تک سوز و ایسیو جی۳۵ دوگانه سوز ، ابتدا با ما تماس بگیرید . با این کار از موجود بودن و قیمت آن مطلع شوید.

درصورت توافق بر روی قیمت و نوع محصول (استوک یا دست دوم یا چینی یا اورجینال و از این قبیل اطلاعات ) و روش ارسال ، شماره کارت ما را اخذ کرده و پس از واریز وجه و ارسال شماره پیگیری محصول برای شما ارسال می شود.

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *