تعمیرات ایسیو بوش

تعمیرات ایسیو بوش ۷.۴.۴ عیب های سخت افزاری

در این پست به پنج ایرادی که در صورت مشاهده می توانید مستقیما دست به تعمیر سخت افزاری و تعویض قطعه در ای سی یو ECU بوش ۷.۴.۴ را ذکر می کنیم .

اول : یکی از انژکتورها و یا دوتا از انژکتورها پاشش نمی کند و یا یکسره پاشش می کند . راه حل : فقط IC مربوط به انژکتور تعویض شود . دوم : کویل ۱ و ۴ یا ۲ و ۳ کار نمی کند . راه حل : IC مربوط به همان کویل ها تعویض شود . سوم : خطای دریچه گاز می دهد و خودرو گاز نمی خورد . راه حل : پایه B1 سوکت مشکی را به پایه D4 سوکت مشکی ECU وصل کنید . مدارات اطراف IC دریچه گاز را تست اهمی کنید چهارم : خطای دائم دمای آب می دهد و دمای منفی چهل نشان می دهد و فن یکسره کار می کند . راه حل : پایه D4 سوکت مشکی به پایه D3 سوکت مشکی ECU متصل شود . پنجم : رفع خطای دائم مپ سنسور . راه حل : پایه C2 سوکت طوسی به پایه D4 سوکت مشکی وصل شود . برای خرید انواع ای سی یو (ایسیو) ECU و نودها و متعلقات برقی خودرو با ما در تماس باشید .

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *