ایسیو والئو S2000

ایسیو والئو S2000 CNG استوک

یا معز (عزیز کننده ) . ایسیو والئو S2000 CNG که در خودروهای پژو پارس و نیز پژو ۴۰۵ به همراه ایسیو گاز SAX500 به کار می رود به صورت استوک و نو عرضه میشود . این ایسیو نیز مانند دیگر اعضای خانواده والئو نظیر PL4 و SLC دارای سه کانکتور بوده و در خودروهای ده ۸۰ به خصوص در سال های از ۸۵ تا ۸۷ روی خودرو ها نصب می شده است . این خانواده از ایسیوهای والئو مثل ایسیو های ساژم موم ریزی شده اند که کار تعمیر آن را کمی سخت می کند . آی سی های مدارات داخلی این ایسیو در بازار موجود است هر چند تعمیرکاران ترجیح می دهند از انواع ایسیو داغی برای تعمیر استفاده کنند و قطعه برداری کنند . برای خرید این ایسیو با ما در تماس باشید .

نقاط قوت ایسیو والئو S2000 CNG

  1. موجود بودن قطعات الکترونیکی به کار رفته در این ایسیو در بازار
  2. آشنایی اغلب تعمیرکاران به تعمیرات این ای سی یو والئو
  3. عدم وابستگی صد درصدی به ایسیو گاز ساکس ۵۰۰
  4. موجود بودن تقریبا همیشگی این ECU والئو در بازار

نقاط ضعف ایسیو والئو S2000 CNG

  1. گران بودن این ایسیو بنزین به نسبت ایسیو بنزین های SLC , ILC , LC
  2. تعمیر مشکل و زمان بر به دلیل موم ریزی سراسری روی برد اکترونیکی این ECU
  3. کم یاب تر بودن به نسبت ای سی یو های والئو و ساژم بنزینی
  4. محل نصب سهل الوصول (قسمت جلو راست محفظه موتور) برای سارقین

کامپیوتر خودروی Valeo S2000-CNG در واقع ایسیو بنزین خودرو می باشد و کنترل انژکتورهای سوخت بنزین را بر عهده دارد . در خودروی دوگانه سوز شرکتی ایسیو گاز sax500 کنترل انژکتورهای گاز را بر عهده دارد .

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *