ایسیو والئو S2000

فروش ایسیو والئو S2000 SLC آکبند

یا وهاب . ایسیو والئو S2000 SLC همانند ایسیوهای تولیدی شرکت ساژم همواره به روشی تولیدی می شوند که موم ریزی داخل آنها وجود دارد و این کار برای تعمیر و بازیابی مجدد آنها کار را سخت می کند . ایسیو S2000 SLC بر روی خودروهای پژو ۴۰۵ و پژو پارس تولیدی سال ۸۵ و نیز همین خودروها در سال ۸۸ و ۸۸ مونتاژ شده است . این ایسیو قابلیت افزودن سیستم ضد سرقت مرکزی یا ایموبیلایزر را دارا می باشد و با علامت قفل روی برچسب ایسیو مشخص می شود . نوع اورجینال آکبند این ایسیو قیمتی بین ۴۳۰ تا ۷۰۰ هزار تومان و نوع استوک آن بسته به شرایط ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان پایین تر از حداقل قیمت نوع آکبند است . برای خرید ایسیو S2000 SLC با ما در تماس باشید .

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *