معرفی و فروش سیستم مالتی پلکس پژو ۲۰۷

معرفی و فروش سیستم مالتی پلکس پژو ۲۰۷

چکیده : در این مقاله قصد داریم به معرفی و فروش سیستم مالتی پلکس پژو ۲۰۷ ، انواع سیستم مالتی پلکس پژو۲۰۷ و نحوه پیکربندی نودهای پژو ۲۰۷ بیپردازیم.

مقدمه : قبل از اینکه سیستم مالتی پلکس بوجود بیاد در ابتدا خودروها یک ایسیو ECU داشتند و این ایسیو ECU مختص موتور خودرو بود و موتور خودرو را با استفاده از سنسورها و عملگرهایی که وجود داشت کنترل می کرد با پیشرفت تکنولوژی و اضافه شدن آپشن هایی مثل ABS ٬ ایربگ و دیگر امکانات مثل گیربکس اتوماتیک هر کدام از اینها یک ایسیو ECU مختص به خودشان داشتند.

این ایسیو ECU ها نیاز به اطلاعات ورودی و استفاده از اطلاعاتی بودند که سنسورها باید این اطلاعات را به آنها می دادند اما بجای اینکه از هر سنسور برای هر ایسیو ECU یک سیم برود و برای صرفه جویی در سیم و زمان و سبکتر کردن وزن خودرو و عیب یابی راحت تر بجای ۱۰ سیم تنها یک سیم استفاده می شود که با ارسال اطلاعات به یک ایسیو ECU این اطلاعات به ایسیو دیگر نیز می رود.

مزایای سیستم مالتی پلکس از نظر فنی :

۱) افزایش ضریب اطمینان و کیفیت

۲) حفاظت بهتر بارهای الکتریکی

۳) افزایش طول عمر لامپ ها

۴) مدیریت مصرف توان الکتریکی در خودرو

۵) حفاظت از جعبه فیوز و ادغام فیوزها

۶) کاهش حجم سیم کشی در خودرو

۷) کاهش میزان اتصالات

۸) عیب یابی و نگهداری راحت تر خودرو

۹) کاهش قیمت تمام شده خودرو برای کارخانه ها

۱۰) کاهش مصرف انرژی

۱۱) کاهش زمان طراحی و مونتاژ خودرو

۱۲) کاهش هزینه تعمیرات

سیستم مالتی پلکس استفاده شده در خودرو پژو۲۰۷ از ابتدا تا امروز:

سیستم مالتی پلکس در خودروهای پژو۲۰۷ فقط برروی نسخه های اتومات قرار گرفته است این خودرو از سال ۸۹ وارد بازار خودرو شد که سیستم مالتی پلکس آن به ۲ شکل است : ۱) سیستم مالتی پلکس ECO MUX کروز ۲) سیستم مالتی پلکس ECO MUX سازه پویش

سیستم مالتی پلکس ECO MUX پژو۲۰۷ ، کروز شامل نودهای زیر می باشد :

۱) نحوه پیکربندی نودCBM :

لیست پیکربندی تنظیمات پیکربندی
حداقل سرعت اتوماتیک شیشه بالابر غیرفعال
حداکثر سرعت اتوماتیک شیشه بالابر غیرفعال
آنتی ترپ غیرفعال
حالت شیشه بالابر اگر این گزینه FRH AOTU ENABLE انتخاب شود شیشه بالابر جلو راست نیز اتومات بالا می رود
نوع خودرو نوع خودرو بدرستی انتخاب شود
حالت هشدار این گزینه برای حالت دزدگیر می باشد
نوع لامپ مه شکن عقب غیرفعال
نوع لامپ های کناری لامپ ها چراغ کوچک که ۶تا هستند ۲تا جلو ۲تا عقب ۲تا کنار
نوع لامپ های چراغ ترمز چراغ های استاندارد فابریک
سایز چرخ ها از روی تایر بدرستی انتخاب شود
وجود کیسه هوا غیرقابل دسترسی می باشد
مسیریاب اگر خودرو دارای GPS بود فعال انتخاب شود
سنسور شوک غیرفعال

قیمت سیستم مالتی پلکس پژو ۲۰۷

برای مشاهده و خرید انواع ایسیو(ECU) ای سی یو  از فروشگاه اینترنتی ایسیو بانک بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید ایسیو

۲) نحوه پیکربندی نود FAM :

لیست پیکربندی تنظیمات پیکربندی
نوع خودرو این گزینه توسط کمپانی غیر فعال می باشد
شیشه بالابر جلو این گزینه توسط کمپانی غیر فعال می باشد
برف پاک کن عقب خودرو هاچ بک HB فعال خودرو صندوق دار غیرفعال
رفلکتور دوبل این آپشن اگر فعال باشد هنگام نور بالا زدن نور پایین نیز روشن خواهد شد
پژو ۲۰۷ (P207) این گزینه فقط برای پژو۲۰۷ فعال می باشد
چرا غ روز ( DRL) این گزینه تنها برای پژو ۲۰۷ که چراغ روز دارد فعال انتخاب شود

سیستم مالتی پلکس پژو ۲۰۷

خرید سیستم مالتی پلکس پژو ۲۰۷

۳) نحوه پیکربندی نود ICN

لیست پیکربندی تنظیمات پیکربندی
مقدار سرویس دوره ای بعنوان مثال اگر روی ۲۰۰۰۰ انتخاب شود هر ۲۰۰۰۰ کیلومتر چراغ آچار روشن خواهد شد
دابل رفلکتور اگر آپشن رفلکتور دوبل فعال بود این گزینه فعال انتخاب شود
ای پی اس (EPS) برنامه پایداری الکترونیکی می باشد که گزینه خیر انتخاب شود

۴) نحوه پیکربندی نود MFD

نود MFD یا به اختصار ، Module Front Display یا ماژول نمایش گر جلو وظایف نود MFD در خودرو پژو ۲۰۷ :

۱) نمایش باز بودن درب ها

۲) نمایش وضعیت هشدار دهنده دنده عقب

۳) ساعت و دما

۴) تاریخ

۵) کامپیوتر سفری معرفی و فروش سیستم مالتی پلکس پژو ۲۰۷

سیستم مالتی پلکس ECO MUX2 پژو ۲۰۷ ، سازه پویش شامل نودهای زیر می باشد :

۱) SBCM

لیست پیکربندی تنظیمات پیکربندی
کد شناسایی خودرو غیر قابل دسترس می باشد
سنسور شوک غیر فعال
قفل اتوماتیک درب ها وقتی به سرعت به حد خاصی می رسد این گزینه زمانیکه درب ها بعد از حرکت فعال باشد قفل می شود
مقدار سرعت برای قفل اتوماتیک گزینه ۱۰ انتخاب شود
قفل اتوماتیک درب ها بعد ار باز کردن درب ها اگر درب ها با ریموت باز شوند ولی اقدامی برای باز کردن درب ها صورت نگیرد به صورت اتوماتیک قفل می شود
حداقل دفعات سرعت چشمک زدن این گزینه تعداد دفعات چشمک زدن چراغ راهنما هنگامیکه یکباره دسته راهنما به سمت پایین یا بالا زده می شود
نوع تایر این گزینه حتما بدرستی انتخاب شود
باز کردن توسط نگه داشتن سوئیچ حاضر غیر قابل دسترس می باشد
نوع خودرو حتما این گزینه بدرستی انتخاب شود
دابل رفلکتور این گزینه اگر فعال باشد هنگام نور بالازدن نور پایین نیز روشن خواهد شد
نوع موتور این گزینه حتما بدرستی انتخاب شود
سنسور پارک تعداد سنسورهای دنده عقب برای این قسمت مشخص می شود
  نوع پنل بخاری اگر پنل بخاری دستی بود (MANUAL) انتخاب شود
اگر پنل اتوماتیک بود گزینه (AOTUMATIC) انتخاب شود
تعداد سنسورهای پارک روی صفحه نمایشگر گزینه ۲ انتخاب شود
چراغ های روز غیرفعال

قطعه سیستم مالتی پلکس پژو ۲۰۷ ۲) EBCM

لیست پیکربندی تنظیمات پیکربندی
کد شناسایی خودرو غیر قابل دسترس می باشد
نوع خودرو حتما به درستی انتخاب شود
نوع موتور نوع موتور و سیستم سوخت رسانی در این قسمت بدرستی انتخاب شود

معرفی و فروش سیستم مالتی پلکس پژو ۲۰۷ ۳) ICN

لیست پیکربندی تنظیمات پیکربندی
کد شناسایی خودرو (VIN) غیرقابل دسترس
نوع موتور این گزینه حتما بدرستی انتخاب شود
سنسور کمکی پارک در دسترس این گزینه روی TRUE بدلیل نمایش سنسور دنده عقب روی آمپر انتخاب شود
مسافت برای سرویس میزان کیلومتری که چراغ آچار روشن می شود
نوع هشدار سرعت بالا این گزینه همان آلارم در سرعت بالا می باشد

۴) نحوه پیکربندی نود MFD

نود MFD یا به اختصار ، Module Front Display یا ماژول نمایش گر جلو وظایف نود MFD در خودرو پژو ۲۰۷ : ۵) نمایش باز بودن درب ها ۶) نمایش وضعیت هشدار دهنده دنده عقب ۷) ساعت و دما ۸) تاریخ

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

اشتراک گذاری

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *