ای سی یو خودرو سمند

ای سی یو خودرو سمند و دنا ef7

بعد از سعی و خطاهای نسبتا زیاد برای طراحی موتور در داخل ، مرکز تحقیقات موتور ایران خودرو (I.P.C.O) و مرکز تحقیقات موتور آلمان (F.E.V) به موتور پایه گاز سوز EF7 رسیدند که در عین حالی که برای سوخت CNG طراحی شده بود با بنزین نیز کار میکرد . از جمله ای سی یو خودرو سمند و دنا با موتور EF7 که البته روی خودرو دنا نیز بعدا نصب شد بوش EF7 یا ME7.4.9 بود .

محل نصب ای سی یو خودرو سمند و دنا داخل محفظه موتور سمت راست نزدیک باتری خودرو می باشد .

در تولیدات جدید ایرانخودرو کاوری روی ای سی یو کشیده شده است تا هنگام شستوشو آب و مواد شوینده وارد آن نشود .

با این حال دقت داشته باشید که این عایق سازی صد در صد نبوده و مشتریان زیادی به خاطر آبخوردگی ایسیو و خرابی ناشی از اتصالی مجبور به تعویض کامل ایسیو می شوند .

ای سی یو خودرو سمند و دنا ef7 چیست؟

  1. بوش ME7.4.9
  2. ایسیو زیمنس CGE دو فیش

ای سی یو بوش ME7.4.9NG

یسیو بوش ME7.4.9NG

ایسیو بوش ME7.4.9NG آکبند

در تصویر فوق ای سی یو بوش موتور EF7 خودرو دنا و سمند را مشاهده می کنید . این ایسیو برای خودروهای نامبرده تک شوز و دوگانه سوز یکسان بوده و تنها باید برنامه آن عوض شود .

اجرت تعویض برنامه بسته به شهر و تعمیرکاری که پیش آن می روید متفاوت بوده و بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان متغییر است .

ایسیو زیمنس CGE دو فیش

ایسیو زیمنس CGE

ایسیو زیمنس CGE

ای سی یو زیمنس CGE که تصویر آن را در بالا می بینید بر روی خودروهای پارس با موتور TU5 ونیز پراید و سورن با موتور EF7 و پژو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ با موتور XU7 نصب شده است .

این ایسیو از یونیت های کنترل موتور پر فروش بوده و کیفیت نسبتا خوبی هم دارد .

برای خرید انواع ایسیو برای موتور EF7 و نیز هر نوع خودروی داخلی با هر موتوری با ما در تماس باشید .

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *