ایسیو easy u2.5

ایسیو easy_u2.5 نو و استوک کروز

ایسیو easy_u2.5 که روی خودروهای پژو ۲۰۶ پژو ۲۰۷ و خودرو دنا نصب شده است . نام تجاری آن که بین فروشنده ها و نیز تعمیرکاران به آن نام شناخته می شود ایسیو ایزی یو می باشد .نوع دنده اتومات و دنده دستی این ایسیو با هم تفاوت دارند. موقع تعویض ایسیو easy_u2.5 باید به نکات که در ادامه می آید توجه داشته باشید.برای خرید این ایسیو با ما در تماس باشید.

ایسیو easy_u2.5

ایسیو easy_u2.5

در خودروهای ۲۰۷ و ۲۰۶ و دنا که به EMS Crouse Easy U و دریچه گاز برقی مجهز شد اند لازم است به این نکته توجه کنید که ، در صورت نیاز به تعویض قطعه ECU موتور لازم است فرایند فعال سازی سیستم کروز کنترل  بلافاصله پس از تعویض ECU انجام گردد.

نکته مهم :

در صورت عدم فعال سازی سیستم کروز کنترل بعد از تعویض قطعه ایسیو دیگر امکان فعال سازی میسر نمی باشد و این قابلیت حذف خواهد شد.

فعال سازی کروز کنترل پس از تعویض ایسیو easy_u2.5

  1. دستگاه دیاگ را به خودرو متصل کنید
  2. در منوی نمایش پارامترها گزینه فعال سازی کروز کنترل را نتخاب کنید
  3. در پنجره باز شده گذینه Yes و تایید را انتخاب کنید
  4. سوئیچ را بسته و باز کنید
  5. کلید های کروز کنترل را تست کنید و در منوی Parameter Measurment و گذینه Switch Inputs وضعیت آنرا مشاهده کنید.

بعد از عرضه اولیه این ایسیو در خودروهای مذبور طبق روال سابق دانلودهای آن نیز از طرف خودرو ساز روانه بازار شده است . گویا خودرو سازها نمی توانند صبر کنند تا نسخه نهایی نرم افزار تولیدی شرکت تولید کننده ایسیو اتمام پیدا کند و بعد آنرا عرضه نهایی کنند. بر روی خودرو های پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ و دنا چند مدل ایسیو دیگر نصب شده است . از جمله این ایسیوها ایسیو زیمنس ، ایسیو بوش ME17 می باشد. برای خرید سخت افزار این ایسیو با ما در تماس باشید .

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *