جعبه فیوز EBB

جعبه فیوز و رله EBB محفظه موتور پژو

به نام خدا . در سیستم هوشمند CEC دو نوع جعبه فیوز وجود دارد و نام گذاری آنها نیز بر اساس محل قرار گیری آنها در خودرو می باشد . البته در دیگر خودروها نیز وضعیت به همین منوال است و معمولا جعبه فیوز ها یا درون اتاق سرنشین قرار دارد یا زیر کاپوت خودرو . در سیستم CEC جعبه فیوز داخل محفظه موتور روی گلگیر سمت راننده و نزدیک باتری نصب شده است و با برداشتن در پوش آن و بعد باز کردن ۳ پیچ M6 و نیز باز کردن واشر ستاره ای و مهره M6 سمت چپ آن که مربوط به اتصال برق مثبت و اصلی نیز می شود ، می توانید جعبه فیوز و رله داخل محفظه موتور را خارج کنید . این جعبه فیوز از پایین با سه کانکتور مشکی ، آبی و طوسی رنگ به سیم کشی خودرو متصل می شود . فیوزها و رله های جعبه فیوز EBB در سیستم هوشمند CEC در ادامه همین پست آمده است . برای خرید جعبه فیوز ها و یونیت سیستم CEC با ما درتماس باشید .


تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *