جعبه فیوز و رله IPFRB داخل اتاق پژو

جعبه فیوز و رله IPFRB داخل اتاق پژو

تعریف سیستم هوشمند CEC:

در پژو پارس های مدل ۹۵ به بعد ایرانخودرو نوعی از سیستم کنترل تاسیسات رفاهی خودرو را که تولیدی شرکت سازه پویش از توابع شرکت اعظام بود را برای خودرو پژو پارس و تعداد بسیار محدودی نیز پژو ۴۰۵ نصب کرد که مشخصات زیر را دارد و به سیستم CEC مشهور است .

این سیستم هوشمند و الکترونیکی تشکیل شده از ۳ جزء می باشد که جزء یونیت CEC که در زیر داشبورد سمت راننده نصب میشود و دارای دو جعبه فیوز است که یک نوع آن داخل موتور جلوی باتری نصب شده است که به آن EBB گفته میشود و نوع دیگری نیز یک جعبه فیوز می باشد که سمت چپ پای راننده زیر داشبورد است که به این جعبه فیوز IPFRB گفته میشود.

برای مشاهده و خرید یونیت الکترونیکی CEC پژو پارس از فروشگاه اینترنتی ایسیو بانک بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید یونیت الکترونیکی CEC پژو پارس

لیست انواع فیوزها و رله های IPFRB :

لیست انواع فیوزها و نیز رله های به کار رفته در IPFRB به نام و شرح انجام وظیفه در جدول های زیر آمده است . همینطور که دیده می شود . برخی از فیوزها و یا رله در این جعبه فیوز و رله برق رسانی به چندین بخش را انجام می دهند و از کار افتادن یک فیوز و رله ممکن است برق چند مصرف کننده را همزمان قطع کند .

بخش دوم فیوزهای CEC : 

بخش دوم فیوزهای CEC

بخش سوم فیوزهای IPFRB : 

بخش سوم فیوزهای IPFRB

تصویر یونیت CEC پژو پارس:

تصویر یونیت CEC پژو پارس

برای مشاهده و خرید محصولات برقی خودرو پژو پارس از فروشگاه اینترنتی ایسیو بانک بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید محصولات برقی خودرو پژو پارس

جعبه فیوز EBB که داخل محفظه موتور نصب می شود:

جعبه فیوز EBB که داخل محفظه موتور نصب می شود

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *