عملکرد یونیت کنترل

عملکرد یونیت کنترل ABS خودرو پراید

با نام خالق یکتا . یونیت کنترل یا همان کامپیوتر در هر خودرویی مسئول کنترل و نظارت بر عملکرد بخش خاصی از خودرو است . یونیت کنترل ABS هم طبق همین روال که گفته شد کامپیوتر یا ای سی یو بخش ترمز ABS خودرو می باشد به نحوی که تمامی دستوراتی که راننده برای ایستادن خودرو ارسال می کند به این یونیت کنترل ارسال می شود و پس از تجزیه و تحلیل هایی که ورودی های این یونیت دریافت می کنند به شیر برقی های درون بلوک ABS دستور توقف به روش ضد قفل را ارسال می کند . در خودرو پراید نیز این قاعده بدون استثنا اجرا می شود . هر چند کیفیت عملکرد کلی ترمز ABS به دیسک ها و لنت ها و بوستر ها و روغن ترمز و کیفیت باقی قطعات وابستگی زیادی دارد ولی عملکرد کلی ترمز در پراید و دیگر خودرو ها یکسان است . برای خرید انواع یونیت کنترل ABS خودرو پراید و دیگر خودروها با ما در تماس باشید .

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *